Merhaba ben başlı zencefil tüketecek 5 ve 6 . Haftayı atlattım daha sonra Prilam dr lavına başladım ama o kadar uyku yaptı ki anlatamam bulantılarımda %50 ye 50 diyebilirim, bulantı için bi serum var bilenler ve ya yaptıranlar yazarsa çok sevnirim . Çözüm yok tek çözüm beklemek dedi doktorum veya zofer iç dedi ama içmek istemiyorum zoferi, bi arkafaşım serum yaptırınca çok iyi geldi beni baya idare etti demişti ama adını hatırlamıyor.