Tanem_34 ben kadın kadın doğuma gidiyorum saçma sapan 10 haftamda kilo alıyorum kendime göre sıfır sıkıntısız hamilelik geçiriyorum yani mide bulantısı baş dönmesi vs asla yok yalnızca alt bölgemde regl sancısı gibi sancılar dışında ancak mesela benim plesantam rahim ağzına çok yakınmış bunun için bile bi saniye korkutmadı beni olumsuz hiç bir şey söylemedi kilo almamla ilgili bile o derece tatlı bi kadına denk geldim üstelik plasenta rahim ağzından uzaklaşmazsa normal doğum yapmam mümkün bile değilken normal doğum istiyorum diye sürekli beni motive ediyor doktoruna denk gelesin ❤️