Merhaba güzel anneler 24. Haftadayim bir süredir baygınlık hissi dizlerİmde titreme falan oluyor kan tahlili yaptırdım glukoz değerim 39 cikti yani hipoglisemi şeker hastalığını gösteriyor bebege zarar verir diye korkuyorum :( böyle olan var mı varsa doktorunuz nasıl bir tedavi uyguladı