Betelgeuse Merhaba herkese cinsiyet öğrenen anneler Çin takvimine göre baktıklarında doğru çıktı mı acaba ? Burda paylaşabilir misiniz 😇
Sterre İlk çocuğumda erkek demişti oğlum var. Bunda da erkek diyor inşallah tutmaz sağlıkla kız olur😅
Siboli Valla normalde inanmıyorum ben öyle şeylere ama bakmıştım orda yazana göre kız diyodu gerçekten kızım olucak ama tesadüf de olablir 🤷🏻♀️
lmerveeeel Betelgeuse valla en doğrusunu tabiki allah bilir bende inanmam böyle şeylere ama denemedik mi denedik tabiki sonuç olarak çin takvimide şu yüzükle yapılan test falan tuttu nasipse kızçem olucak 🤣
EbrarBostanci-81 Bende de tuttu kız demişti rüyalarımda hep erkek görüyordum 18.haftaya kadar hiç öğrenemedik sonra kız olduğunu öğrendik 🌸
Betelgeuse Aslında bende pek inanmam zaten yorumlara bakınca sanırım yüzde elli tutmuş ya da tutmamış🥰 9. Haftadayım insan merak ediyor tabi allahtan hayırlısı olur umarım 🙏🏻