Tugceakdgn Kızlar bugün doktora gittik 35+4 haftalık ama karnı 34+4 cıktı. Gelişim geriliği değil dedi ama üzüldüm. Analık çok zormuş tüm gün aklımdan çıkmadı moralim bozuldu. Allah kimsenin evladına acı keder hastalık vermesin tüm herkese dua ediyorum.
Melikesvm Tugceakdgn 1hafta felan oymuyor sıkma canını bıse olmaz ınsallah 2 3hafta gerı olsa neysede arada fazla fark yok ıcını ferah tut