Smy238 Kızlar üç gündür çok kötüyüm sağ göğsümün altında bi agrı sıkışma ne uyutuyo ne nefes aldırıyor sizde de var mı 27+2 yim normal mi doktora daha bi kaç gün önce gittim şimdi de gidemem 🥺 eger böyle olursa mecbur gitcem normal mi yani bi bende mi bar
Senayyalcin Smy238 Rahmin genişlemesi, göğüs kafesinin de genişlemesine neden olur bu sebeple göğüs altı baskıdan ağrır ve bebek makat gelişliyse de kafası baskı yapabilir çok normal bu ağrı doktorunuza danışıp magnezyum alabilirsiniz iyi gelir
babymom- Sütyen kullanıyormusun canım ben evdeyken sütyeni çıkarıyordum sütyen takmadımda öyle olduğunu farkettim sızısına dayanamıyordum artık sütyen takınca geçiyor ama