Kızlar bugün iğnenin 14.günü ama biz eşimle iğnenin vurulduğu gun de dahil ilk 2 günü değerlendiremedik 3.günü değerlendirdik.yani eger en erken o gun hamile kaldıysam bugün 11.günü dün test yaptim ilk baş cikmadi 1 saat sonra falan baktiğimda silil.çizgi vardi ama.kuruma çizgisi mi bilmiyorum .Test yapsam.çıkar mi bir de dün cok akimtım oldu hatta pembemsi gibi bir akintiydi