Tugba0654 Özel hastaneye gidiyorum Doğumda orda olacak acaba nst ücreti ne kadardır bazıları ekstra ücret ödemiyorsun girişte muayene parası veriyorsun zaten diyor bazıları da 50 100 den bahsediyor
Senayyalcin Tugba0654 50 tlye girmiştim aşırı gereksiz bir ücretdi acele olmasa asla ödemezdim ama işte özel olunca yapacak birşey yok neyse ki devlet hastanesinde yapacağım doğumu bu hastaneden hastaneye değişiyor bazıları her girmende alıyor bazıları almıyor :)
ysfali06 Tugba0654 gittiğim hastanede muayene 125 nst 58 liraydı. Ama nst ücreti hastaneden hastaneye değişiyormuş.
Esekoldurengunes Çoğu özel hastane nst için ayrı ücret alıyor bildiğim kadarıyla. Benim gittiğim özel hastanede de alıyorlar. Muayene 140 lira, nst 41 lira.
Esosun Tugba0654 20 tl nst ücreti ödüyorum doktoruma da istediğim zaman gösteriyorum benim için sorun olmuyor 20 tl nelere vermiyoruz 🤷🏼♀️
Gizmolata Tugba0654 10 tl benim gittiğim hastanede. Hatta son gittiğimden 10 gün geçmemişse muayne ücretsiz oluyor ya nst de ücretsiz oluyor
Senayyalcin Kubraylmz0 Ben devlet hastanesi takipliyim oraya gidiyorum ama bazı kontrollerimi ve muayenelerimde özeli tercih ediyorum yani nasıl istersem öyle yapıyorum
3441K Gizmolata nst hep ücretli bizim ya 10 gun kontrol suresinde kontrol randevusuna ucret odemiyoruz ama nst ye ödüyoruz
burcu_izmir 3441K bizim de öyle, 10 gün içinde muayene ücretsiz ama nst her giriş yapıldığında ödüyoruz. Muayene 90, nst 50 lira. Sizin ne kadar acaba?
2021annesiyim Tugba0654 ben kahramanmaraştayım özele gidiyorum sadece muayene ücreti nst için ücret ödemiyorum