oznuryakup44 girmelisiniz, bebek ile ilgili müdahale edilebilecek bir sorun çıkarsa dogum sonrası hemen müdahale edebiliyor doktorlar. Girmezseniz organlarında bir sorun var mi yok mu bilemezsiniz ve müdahale için gec kalınabilir. Detayli ultrasonda bebegin organlarına kan akisina detayli bakılıyor, sorun varsa müdahale tedavi şansı oluyor. Umarim kimse de çıkmaz 🙏