Necmiyeemrullah normalde fikrimle uyuşmayan postu ya da yorumu okur geçer görmezden gelirim ama sizinkine yorum yapmazsam sinirimden ölürüm.gerçekten elmanın üstündeki tüyün bir bebeği engelli yapacağına inanıyor musunuz?bu kadar mı araştırmaktan öğrenmekten yoksun olduk.benimde evde kedim var ve o da benim evladım.bir hayvanı bir çocuktan daha değersizleştirmek hele.kime göre neye göre.eğer varsa böyle tikleriniz hiç hayvan edinmeyeceksiniz.ben bu zihniyetin edindiği hayvana acırım sadece😤.kedimde benim evladımdır.onu bulunduğu ortamdan evime getirmeyi BEN seçiyorum tıpkı çocuğuda dünyaya getirmeye benim karar vermem gibi.olur sonradan alerjiniz çıkar ,bebeğin alerjisi çıkar böyle durumlarda tabiki onu sokağa atmak değil ama güvenilir birine bırakmak olabilir ki fikri bile içimi acıtır sizin bu düşüncenize inanamıyorum!!!!!