yarenyucel canım ablamın da aynı senin gibi oldu. Kaç hafta doktoru kız kız dedi hatta pembe balon uçurduk cinsiyet partisi yaptık insta face paylaştık. Bir kız bir erkek ikizleri de vardı, nasılsa kız olacak diye kız olanın bebeklik elbiselerini yıkadık ütüledik doğacak bebeğe hazır ettik. Sonra ayrıntılıya bir gitti erkek çıktı herkes şok 🙊 O ara bu fikre hiç alışamadı rutin kontrole gittiği doktora olan güveni kalmadı doktorunu bile bu yüzden değiştirdi. Doğum olduktan sonra herkese bir de açıklama yaptık. Yani uzun lafın kısası canını sıkma bu tip olaylar yaşanabiliyor, doktorlar tam emin olamayabiliyorlar demek ki… Psikolojini anlayabiliyorum ama sağlıklı olsun diye düşün bir süre sonra bak nasıl oğlum diye seveceksin karnını. 🧿 Bizim oğlan şimdi 2,5 yaşında ona süpriz bebek diyoruz tam süpriz çünkü hem korunurken oldu hem cinsiyette kandırıkçılık yaptı 😄 Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏