Betulnuri bebek için
5li hastane çıkışı
2li alt üst takım
Zıbın ve tek alt
Battaniye, ince örtü, çarşaf (yatağına serdim)
Alt değiştirme bezi, bebek bezi, pişik kremi
Islak mendil, alt temizleme pamuğu (bunu kullandım Islak mendili kullanmıyorum hala, ama hastanede belki lazım olur diye almıştım kendimi temizledim onunla 😅)
Çorap
Kendim için
Önü düğmeli pijama takımı
Terlik
Yemeni, yelek, çorap
Canped hasta kilodu aldım ama hastanede hasta bezi kullandım doktor muayene falan ettiğinde onunla daha rahat oldu hasta kilodunu eve gelince kullandım
İç çamaşırı, atlet
Gümüş kapak
Aklıma gelenler bunlar. Valiz zaten arabada hazırdı. Gece sancılanıp gittiğim için üstümde ne varsa öylece gitmiştim 😅 dönüşte de hastanede giyindiğim pijama üstüne pardesümü geçirip çıktım. Sabah 6bçkta doğum yaptım aynı günün akşamı 4te çıktık hastaneden kalmadık hiç o yüzden aldığım çoğu şeyi kullanmadım bile. Bnde bebekte giyindiğimiz ilk kıyafetlerle geldik eve.