İkinci trimester de benim de çok fazlaydı kabızlığım iki üç günde bir kendim yaptım yoksa makatımda çatlak olacaktı. Daha önce ameliyat oldum tekrar o sıkıntıyı yaşamak istemedim bebeğe bi zararı yok dedi benim doktor. Ama siz yine de sorun kendi doktorunuza