Kızlar başka bi post daha açtım ama kimse görmedi sanırım,
Ben ankarada yaşıyorum hacettepe üniversitesine gidiyorum devletde kontrolleri yaptırıyorum, doğum şekli korkum var normal doğum da kesi olayı beni acaip korkutuyo buda beni sezeryan itiyo ister istemez onda da doğum sonrası çok zor olduğu söyleniyo kendimi bi türlü motive edemiyorum artık ağlamak istiyorum bunaldim.
1.sorum üniversite hastanelerinde özel doktorların fiyatları ne oluyo doğum için 35+5hafta oldum artık
- Sorum normal doğum yapıp kesi atılmayan var mı,varsa neler yaptınız kesi olmaması için, hacettepe de ozel olup normal doğum yaptıran doktor var mı