SecilHakan okuduklarıma göre Buca kadın doğumu önerenler olmuş ben 20 Mayıs Pazar günü ağrılarımdan dolayı Buca kadın doğuma gittim ilk bana tepkileri buydu ‘ eger düşük yapıyosan sana burda bişi yapamayız he ‘ oldu neyse tamam dedim egepole gidiyorum normalde ben hemşire bana sordu kendi doktorun varmı diye var dedim ‘iyi ona gitsene ozaman’ dedi ben artık ağrıdan kıvranıyorum ağlıyacağım o derece doktor diye bi müsvetteyi aradılar kan alınmasını söylemiş demez olaydı. 2 hemşire bir tüp kanı zor aldı iki kolumun damarını patlattılar neyse dedik yeterki sonuçları alalım sustuk ama tabi ben sinir krizi geçireceğim o duruma kadar geldim aldık sonuçları şükür düşük falan yoktu doktor geldi banandediki vajinal ultrasyonla bakalım bi baktım alet kan içinde dedim olmaz bana diyo kese görünmez başka türlü bakamam falan neyse baktı ultrasyonla zor bela gerizekalı neyse 8mm görünüyo dedi kalktı ne bi inceleme ne de başka bişi yoktu birdaha o hastahanenin önünden geçermiyim hayatta geçmem tek hastahane kalsa yinede gitmem evde doğururum o dereceler insan hayatını çok basite alıyolar biz orda kan sonucu beklerken bi kadın geldi doğum için kadına bağırdılar ameliyathane kapalı diye nerden bilebiliriz hem orası kadın doğum hastahanesi bir ameliyathane bulunması lazım çok saçma! Şikayette bulunduk inşallah o hemşireler ve doktor uyarı almıştır