Eliftkgz doktor farkli riskler gormese dogumunuzu baslatmak istemez. Ozelle devletle alakasi yok. Herkeste bir ozelde calisan dr dusmanligi var anlayamadigim. Siz persembe doktorunuza detaylica sorun, dogumu baslatmayi neden istiyor, riskler artilar eksiler nedir. Belki bebegin beslenememesinin bebege sizin bilmediginiz etkileri var, belki disarda daha hizli beslenecek. Siz/biz daha mi iyi bilecegiz?