KkubraOz baharyeto123 sabah bende erken gebelik testi yaptım benimde aynıydı ama hala emin değilim pazartesi testi tekrarlıcam öyle kan vercem koyulaşması gerekiyormuş ya testin inşallah vardır sende de
Sterre Bende de öyle çıkmıştı. Beyaz çizgi şeklinde çıkmıştı. Başkalarını da yaptım anlam veremeyip, diğerlerinde de silik çıkmıştı ama pembeydi en azından.
Royem49 baharyeto123 eger su damlatınca gitmesiyle kendi çizgisi değildir canım yani gebelik olablir allahın izniyle
Royem49 Umutduru inşallah öyledir canım bende öyle bliyorum eğer çizgi silinmiyor da kuruma çizgisi değil hamilelik çizgisi oluyor