Kizlar adet tarihim 11 subat. 14 martta hamile oldugumu ogrendim. Nasil bir gebelik oldugunu ogrenmek icin basta devlete gittim ve hersey normaldi. 7+1 de kasik agrisiyla ozele gittim kendi gitmek istedigim doktora dusuk tehliken var dedi igne ve ilac yazip haftaici tekrar gel gec dollenme olabilir haftana gore bebegin boyutu kucuk dedi. Dun tekrar gittim ve 3 mm artmis sadece gelisimi yavas sagliksiz gebelik almak zorundayim pazartesi ac gel tekrar bakalim bir gelisme olmazsa kurtaj yapmak zorundayim dedi. Icim rahat etmedi baska doktoea gittim kese boyutuna gore 6+5 gunluk dedi. Yumurtlama gunlerim ve degerlendirdigimiz gunlerle bu hafta uyusuyor ve yolk sac buyumus bebek kucuk gozukuyor kenarda kalp atisida yok. 7+1 de gittigimde yolk sac vardi ama gozukmuyordu. Bebek olmemis gec gelisiyor dedigi icin bende persembeye kadar beklemek istiyorum. Kusura bakmayin biraz uzun oldu ama basina boyle birsey gelen var mi aranizda? Kalp atisini gec goren oldu mu