ilaydaa Hastene biraz butik biyer ama yinede güzel ben tedirgin olmadım daha önce hep büyük hastanelere gittiğim için sanırım ama alıştım şuan sorun yok, bende Umut hanım ile Özgür hanım arasında kalmıştım sonra okudum araştırdım ve iyiki Özgür hanım demişim, ablamda gebe zor bir süreç geçirdi Özgür hanım takip etti ve şuan ablamla aramda 3 hafta var ikimizde gebeyiz ve ikimizde Özgür hanımın hastasıyız ☺️