oglumubekliyorumm Kızlar bebeğimize şimdiden oda yapmayacağız yatak odasına 60×120 beşik alıcaz ama sizce beşiğin içerisinde babynest’mi olmalı reflü yatağımı ?
Hafise oglumubekliyorumm eeflü yatagı tabiki de kusma olayı kusunca bogazına kaçtı kaçmadı derdi kalmıyo
Pambix oglumubekliyorumm ben açıkçası kendim babynest diktim gece yatakta bebeğim onun içinde bile bizimle beraber uyuyordu ve bebeği ezme sıkıştırma vs riskleri olmuyordu rahattım salonda da beşiğinde de heryerde onda yatırdım .reflü yatagi almadık biz yatağının altına eğim olsun diye yükseltici küçük yastık falan koyduk .3aya kadar öyle idare ettik .çok şükür reflusu olmadı beslenme sonrası..
Mom053 oglumubekliyorumm her ikisininde olduğu sevibebe markalı kiraz çekirdekli reflü yataklı babynest var e bebekte satılıyor 190 TL idi sanırım. Ben ondan almayı düşünüyorum gem reflü yatağı hem de babynest olarak kullanıldığı için bana çok mantıklı geliyor
Lulemom Reflü yatağı bence kullanılmalı. Bebeğin uykusunda kusup boğulma riskini azaltıyo. Allah korusun 🙏
Baloncuk41 Banada reflü yatağı gereksiz geliuodu esim bi gün gitmis almis iyikide almis kizim cok kusardı gazlıydıbiz cok faydasini gördük bayada kullandık ama hem babynest hem reflü yatagi olanlari varmıs onlardan alin bence tasimasi falan kolay olur hem
Basakgul oglumubekliyorumm ben de reflü yatağı alacaktım ama e bebekde gördüm reflülü babynest alacağım 😋