Arkadaşlar merhaba. Normalde de uykuyu seven biriydim hamile kaldim ilk trimesterde de cok uyudum belki 2. Trimesterde bu kadar uyumam dedim ama işim dolayisiyla 9da uyanıyorum derslerim bitince tekrar uyuyorum ogleden sonra 2 saat daha uyuyorum zor uyaniyorum gece de sanki gündüz hic uyuyamamış gibi bayılarak uyuyorum benim gibi olan var mı 🤭 sanki günlerim uykuyla ziyan oluyor canim sıkılıyor bu duruma