Serap_serap Merhaba yeni katildim 11+4 de doktorum kiz gibi dedi degsrmi sizce gostermedi bebisim kendini
Dilekcnkn Serap_serap Bence çok erken ben 12 haftalıktım salı günü gittim 16 gel kesin söyliycem dedi bana erken gibi geldi ama bellide olmaz
Serap_serap Tesekkur ederim canim resim ekleyemyrm ekleyblsem aticaktimda yeni katildim 😊 yani doktorda erken dedi bu pozisyonda goremem dedi daha sonra kiz gibi dedi merak ettm saglikli olsunda bir kizim var ikinci hamileligim