Kızlar ben hacettepe üniversitesine gidiyorum bütün hamilelik de tüm kontrollerimi devlet kısmında yaptım şimdi 35+5 haftalık oldum fakat sormak istediğim şu ki, özel kısmında önerebilceginiz bir doktor rica ediyorum ve sezeryan dogum istiyorum normalden korkuyorum özellikle kesi olayı beni sezeyana itiyo, ücret olarak ne ödüyosunuz doğuma giden arkadaşlardan destek rica ediyorum 🙏🏻🙏🏻