Kızlar 21+2 günlüğüz oğlumla benim plasenta aşağıdaymış genelde bebek hareketlerini göbek deliğine yakın hissediyorum bi parmak altında filan ama bazen rahminde hissediyorum sezeryan dikişininde altında mesela bugün bi saat önce göbek deliğimin ordaydı şimdi çok aşağıda neden acaba azcık yürümüştüm bişey mi oldu ki 😏