mucizemmmmmmmm Kizlar26 haftaligim ve bebeğim çok baskı yapiyo aşağıya doğru yani bı ikinsam cikicak gibi bugün 4. 5. Defa başka yaptı neden acaba
Hafise mucizemmmmmmmm ayakları hala aşagıda oldugu için maalesef oluyo dün kontrolde doktora sordum dönene kadar çekecez mecbur
Rabis01 mucizemmmmmmmm bende 26 +3 haftaligim bebegim makat duruşlu ayni şikayet bendede var kasiklarima ozellikle ayaklarinin baski yaptigini hissediyorum
Gmommysboy mucizemmmmmmmm bende de öyleydi bikaç hafta sonra rahimfe yukarı çıkıomuş sanırım ya ondan ya yürüyüşü artırdım ondan bi rahatladım hafifledim o aşağı yüklenme azaldı inş öyle olur sizinde
Yagmur515253 mucizemmmmmmmm ayakları aşağıda olan duruş şekli benimkide kaburgama aşırı baskı yapıyor sanırım
Rabis01 mucizemmmmmmmm bebek karninda yatmiyor oturuyor desem galiba tam anlatmis olurum😀 ayaklari rahme dogru duruş oluyor
Senibeklerkennn Aynı şeyi bir haftadır bende yaşıyorm pazar 25.haftalik olacak nasipse tekmesini rahimde hissediyorm doktoruma yazdm korkmayin ayakları aşağıdadır yazmış🤗
Mrym1407 mucizemmmmmmmm bendee öyleyim günlerdir bebeğim kasıklarıma vuruyor. Kız çocuğu aşağıda olur derler doğru herhalde. Seninki de mi kız canım