zeynepylmz Erken doğum riskim var sabahtan beri sırtım çok ağrıyor karnımda çok sertleşiyor nefes alamıyorum reflüm de var başka belirti yok doğum belirtisi olabilir mi doktora gitmeli miyim
Rabis01 zeynepylmz bende benzeri şeyler yasiyordum bugun doktorumu aradim gelimmi diye sancilaniyor gibiyim dedim bana gaz sancisi olabilir devam ederse gel dedi gazla alakali bir sıkıntim yok dedim ama genede doktor oyle soyledi diye rahatladim doktorunuza danisin bence
ebrarecem Burdan birileri var yada yok diyecek sadece tahminde bulunacaklar. Yatınca geçmeyen ağrılarınız varsa doktora gözükün içiniz rahatlar en iyi sonucuda doktor söyler. Erken doğum riskiniz varmış ihmal etmeyin.