Semaarya Merhaba anneler dün gece uyumaya çalışırken birden sol gözümle göremediğimi farkettim 1 dakikaya kadar geçmedi hamilelikten dolayı kan basıncından dolayı tansiyondan dolayı mı anlam veremedim yaşayanlar var mı acaba
Biranne2 Semaarya geçmiş olsun canım doktoruna da bildir tansiyondan da olabilir bi takip et çok önemli gebelikte tansiyon