Suheyla06 sütlü tatlı diyince benimde cnm çekti hemen markete indim süt ve kadayıf almaya 😋🤭. Bende bi tarif veriyim. 100 gram tereyağı yada margarin. 2 Türk kahvesi fincanı un tereyağı eriyince unu ekle kavur güzelce pembeleşsin sonra 1 litre süt ekle kaynasın kaynayınca damak tadına göre şeker ekle vanilya ekle altını kapat 5 ve ya 10 dk blenderdan geçir mercimek ezdiğimiz blender yanlız ne kadar çok çırparsan o kadar akışkan olur güzel olur sonra kaselere ayır üstüne bir yemek kaşığı tereyağı ve kırılmış kadayıf var marketlerde onun yarısını tereyağıyla kavur üzerine 1 yemek kaşığı şeker koy kadayıfın altını kapat kıtır olsun tatlı soğuyunca kadayıfta soğuyunca tabağına ekle o kadar tarçında seviyorsan ekleyebilirsin üstüne not kaselerin hepsine kadayıfı dökme yiyeceğin zaman ekle yoksa yumuşuyor kadayıf ben sevmiyorum öyle kadayıf soğuyunca kavanoza koyuyorum yiyeceğim zaman ekliyorum ordan 🌸😋