Nrnr bende Suan 29+3üm 27 de gitmiştim 1340 gr 40 cm di Suan kilosunu bılmıyorum 6 temmuzda kontrol . Ben bebegımın tüm vücudunu Ellerimle hıssedıyorum bazen bır yerde toplanıyor ınanılmaz sertlesıyor tamam burdan fırlıcak dıyorum sizdede oluyor mu ? Karın tabakam ınceymıs bırde ben sipsivri bır karnım var bebek baya belli yanı bazen korkuyorum 😊