Nazimmm 26+4 mide yanması, sırt ağrısı ve tansiyonumun yerlere düşmesi yaşadığım eksiler. En büyük artımsa çocuğumun sağlıklı olduğunu bilmek ve hayatımagelişini hayal etmek. Bide şu dönem doğuma taktım kafayı, ya doktor bulamazsam diye. Kendi kendime sorunlar yaratmaktayım.