Iyi gunler arkadaşlar. Kalp ritim bozuklugumdan dolayi doktorum beloc kullanmam gerektiğini söyledi. Ama bebegi ne kadar etkileyebileceginin belli olmadığını söyledi. 12+4 haftalik hamileyim. Bu durumda olan yada bi bilgisi olan var mi ne yapmaliyim. Cevaplariniz icin simdiden teşekkürler.