BASAKK123 Sanki boğazımda askıda duran birşey var öyle rahatsız edici ki. Bitmek bilmeyen bulantılarım geçti ama boğazımda hissettiğim şey yüzünden bulantılarım devam ediyor. Aynı şeyi yaşayan var mı?
Pamugunannesi1 BASAKK123 Bende de vardı o yüzden KBB ye gittim kameralı hortum soktu baktı bişey yok dedi ama var ben hissediyorum ilaç içtiğim zaman hep takılıyor dedim ama bişey görmedi sonradan geçti ama iğrenç birşeydi midemi bulandırıyordu
alt21 BASAKK123 birtanem geçti mi kaç günd egeçti ve ne kullandın benimde öyle ara ara iyi oluyor yine oluyor