Ben ilk 12 hafta doktora gitmedim aşırı bulantım oluyordu sonra doktorum zofer bulantı ilacı verdi sabah akşam yarım kullan demişti ben sabahtan sabaha yarım kullandım yeterli gelmişti ilaç bitti tekrar başladı bulantı kusma doktora sordum tekrar alabilirmiyim diye sorun olmaz dedi eczacı o ilacı kanser hastaları kullanıyor diye vermemiş yerine prilam dr vermiş akşamları 2 tane içecem bakalım faydası olacak mı bulantılar kaçıncı haftada geçecek gerçekten merak ediyorum