Fatos007 Hiç bir şekilde kendini kasma, nasıl oldu bitti anlamıyorsun bile. En zor kısmı ilk yürüyüş için kalkmak ama oda yürüdükçe aciliyorsun zaten. Benimde gözümü cok korkuttular, hastaneden taburcu olduğum günün ertesi günü evden çıkıp hastaneye bebeğimi kontrole götürdüm. Her şey sende başlayıp sende bitiyor. Allah yardımcın olsun inşallah 🤲🏻