Kızlar şuan 7+4 günlük hamileyim 2-3 gün öncesine kadar kasıklarım falan cok ağrıyordu 6+3 te cok şükür kalp atışlarını duydum ama suan kasıklarım hiç ağrımıyor sadece göğüslerime dokununca hafif acıyor yani belirtilerim gitti ilk bebeğimin kalp atışı olmadığı için kürtaj olmustum bisey oldu diye korkuyorum belirtimin olmasına seviniyorum yani başına gelen oldu mu yani olmaması normal mi lütfen bilgi verebilir misiniz