Mutluuyuvaa Canim benim 36+4 de dogum yaptım ben de zorunlu. Sekerim vatdi ve bebegim iriydi. Oyle bebegin geride ya da ileride olması değil de ciğerlerine su kalmış mı, balgami var mi, solunumu nasil ona gore kuvoze giriyor ya da girmiyor. Arkadaşım mesela aynı haftada dogum yaotik o ciğer geliştirici vurulmuştur b3begi kuvoze girmedi. Benim sekerim yuksek diye ben vurulması bebegim kuvoze girdi. Ama kuvize girdi diye de sıkıntı etme ki Ins girmez her sey yolunda gider. Tosun gibi çıkıyorlar masallah