Candu Merhaba kızlar 36+4 te sezeryan ile doğum yaptım bebeğimde doğduktan sonra solunum sıkıntısı oluştur yoğun bakıma alındı. Burnjndan oksijen veriyorlar kaç gün kalır ne olur başına gelen var mı
Kubra3525 Candu canım allah şifa versin inşallah arkadaşmda 36+4 te dogum ysptı solunum sıkıntısından bi 10 gün yatırdılar normalde daha erken çıkardı ama sarılıkta geçirdi o yüzden
ikincimucizemmmm Candu benim ilk oğlumda oldu canım 7 gün kaldı çok zor biliyorum rabbim sana bağışlasın merak etme sagsalim çıkar benim oğlum şuan beş yaşında
ikincimucizemmmm Candu inş tez zamanda kavuş canım. Morelini bozma sütüne etki eder bol bol süt götür şifa olsun bebişine rabbim kimseyi evladıyla sınamasın inşallah