Yoncaglseven 8 plus kullanıyorum. Artık daha alt modeli alınmaz zaten paranıza yazık edersiniz. Letgo ve telefoncuların ikinci elinede güvenmeyin. Tanıdığınız, yakın çevrenizden biri satmak istiyorsa o şekilde alabilirsiniz. Ayrıca artık çok güzel telefonlar var Iphone şart değil.