Minikkuss Merhabalar . Is verenim hamile olduğumu biliyor ancak bunu yazılı olarak bildirmem gerekiyor mu? Doğum raporu ücretinden faydalanmam için . Öyle bisey duydum bugün? Ben sadece söyledim yazılı bildirimde bulunmadim🤷♀️
bebisinanne Minikkuss Ben de 32.haftada izne ayrıldım. Doktorunuz yazıyor raporu siz de sigortaya iletiyorsunuz. Sonra izne çıkıyorsunuz.
Ysbyr Minikkuss 32.haftanda doktordan çalışamaz raporu alıp işyerine o raporu vermen lazım gerisini muhasebe halleder zaten sgk ya kaydediyolar ve doğum iznin başlıyor. Tabi doğum ücreti alabilmen için doğum iznin bitene kadar mutlaka kesintisiz sgk yatması lazm aklnda olsun
Minikkuss bebisinanne doğumdan önce 90 gün primim olması gerekiyo . 32. Haftada çıkarsam 90.gün dolmuyo 37..Hafta da çıkmam gerekiyo . Bunun için 32. Haftamda gidip çalışabilir raporu da almam gerekiyomu
ikincimucizemmmm Ysbyr peki şuan işyerim kapalı çalışmıyor biz devlet desteği alıyoruz covitten ötürü bir süredir böyle sigorta primlerimizi de devlet ödüyor ben bu durumdan faydalanabilirmiyim acaba
Ysbyr Minikkuss günün dolmadıysa 37.haftaya kadar çalışabilir raporu alcaksın o zaman 32.hafta kontrolünde. Sonra 37.haftaya gelince izin raporu al o zaman sıkıntıya girme
bebisinanne Minikkuss Evet 90 gün priminiz olması gerekiyor. 37.haftaya kadar çalışabilmeniz için çalışabilir raporu da almanız gerekiyor. Doğumdan önce 8 doğumdan sonra 8 olmak üzere 16 hafta veriyorlar izin. Siz 37 de çıkacaksanız kullanmadığınız süreyi doğumdan sonraya atmış oluyorsunuz ve bebeğinizle daha fazla zaman geçirmiş olursunuz.
Mervuras26 ikincimucizemmmmfaydalanabiliyprsunuz. . Son bir yılda 3 ay sigortanız olması yeterli . Benim öedenkte sigortam yatmadı ama iş çıkışım yapılmadığı içim faydanabilşrsiniz dediler .aklınıza takılan bir şey olursa 170 i arayarak öğrenebilirsiniz