Melikesvm Ben sadece çok acil durumlarda gidiyorum Engin beye. İyi biri. Onda doğum yapan tanıdığım yok. Bi hastasından duymuştum sadece, hastanenin tek doktoru olduğu ve çokta yoğun olduğu için doğum sonrası sezeryanda falan özellikle bir daha hastayla ilgilenmemiş sadece bunu duydum. Başkada bilgim yok.