Yaptırabilirsiniz 9 ay beklemenize gerek yok. 3 ayrı doktordan duydum. Dip, uç farketmiyor. 12 hafta dolduktan sonra bir zararı yok. Benim doktor saçımdaki beyazları görünce kendi söylemişti saçını boyayabilirsin diye🤗
Cola vs,alkol,sigara içmeyin, şekerli, hamurisi ağırlıklı beslenmeyin inanın bunlar daha zararlı..
Hamileyken sigara içmeyi kesmeyen anneler görüyorum boyaya kasıyor ya bu cehalet beni sinir ediyor. Çay kahve yasak değil ama ölçülü. 1 demlik çay içiyorum diye övünenleri gördü bu göz. cehalet zor.. ayrıca forum değil doktorunuz tek muhatabiniz olsun 👍