Ebruuuusalman Merhaba güzel anneler salı günü kan degerim 117 idi smdi degerim 510 sizce bu deger iyimi
Buketkucuk Ebruuuusalman evet gayet iyi doktorunuz da söyleyecektir zaten iyi olduğunu 1-2 hafta sonra kesede görünecektir inşallah🤗❤️
Fulyael Benim de pazartesi 106 bugün 636 çıkmış çok iyi dedi doktorum ama 2 gün sonra bidaha ver dedi
Ebruuuusalman Fulyael bana doktor tekrar ver demedi ama sali gunu kendim tekrar bi baktirmak istiyorum