3bebe1anne_2021 Selam kızlar Bim a101 Şok gibi marketlerin tuz parlatıcı ve tablet kullanan var mı sizce bunlarda marka olayı çok farkeder mi kullananlar bilgilerini paylaşabilir mı biraz bilgisizim bu konuda 😄😄😄
mlkkk 3bebe1anne_2021 kapsül deterjanlarda parlatıcı tuz filan var galiba ama ben ayrı olarak sadece parlatıcı koyuyorum makineye çalışanlar finish parlatıcıyı öneriyor canım
Burcuckmk 3bebe1anne_2021 tuz kullanmıyorum ama parlatici kesinlikle farkediyor canim mesela finish yoktu markette prilin aldim o bile farketti bimden a 101 den almam genelde
Diillara 3bebe1anne_2021 ben finish deterjan kullanıyorum tuz ve parlatıcı kullanmıyorum ama parlatıcı gözüne beyaz sirke koyuyorum hem daha parlak oluyo hemde sirkenin mikrobu kırdığını düşünüyorum su lekesi falan hiç bişey kalmıyo bardaklarımda sirke kokusu falanda olmuyo tavsiye ederim hanımlar yer silme suyumada beyaz sirke koyuyorum ben parkelerimde pırıl pırıl oluyo kokuda olmuyo kesinlikle
3bebe1anne_2021 3bebe1anne_2021 mlkkk Burcuckmk Birkiz Diillara ug_fa-3diplomalianne tatlissannee papatya56 Mom726272 Hepinize çok teşekkür ederim kızlar tuz o kadar da mühim değil anladığım kadarıyla bugüne kadar pek makine olayına sıcak bakmamıştım ama artık zor geliyo baya acemisiyim yeni aldım baktım bir sürü çeşit var kafam karıştı aslında sadece iyi bir tablet tuza da gerek birakmiyo ve parlatıcı önemliymiş. Beyaz sirkeyi mutlaka deneyeceğim mantıklı geldi hepinize çok teşekkür ediyorum 😘😘😘😘
tatlissannee Bimin parlatıcısını kullanıyorum canım deterjan olarakta fairy platinum harika yıkıyor. Finish kapsul kullanıyordum puslu bıraktı fairye geçtim iyikide geçmişim muhteşemmmm
Mom726272 3bebe1anne_2021 ben Tuz kullanmıyorum yani gerekli mi onuda tam bilmiyorum bilen var mı acaba deterjan markası olarak finish Quantum max kullanıyorum burda sular çok kireçli olmasına rağmen müthiş temizliyo bimin A101 in ürününe bu konuda güvenemem