Ben de baya hevesleniyordum bu nakışlı setlere ama sanki hevesim kaçtı ya nebiliyim heryerde aynı şeyi görüyorum ondan galiba. Belki 3lü yaptırırım ama nakışlı düşünmüyorum gia.perlovin diye bi sayfa var değişik bi tarzı var öyle yaptırırm belki. Bir de fiyatlar çok fazla değil mi ya bana mı öyle geliyor 🙄