Elvanaydin
6 ay önce dış gebelik yaşadım biliyorum o duyguyu beta hcg değeriniz den anlaşılıyor eğer 2 günde 2 katına çıkmıyorsa dış gebelik teşhisi konuluyor benim çok yeniydi ultrasonda hiç bişekilde nerde olduğu görünmedi metotreksat iğnesi ile düşürüldü 6 ay bekledim ilaç vücuttan 6 ay da anca atılıyor ve tekrar hamileyim İnş şüphelenilen gbi olmaz dış gebelik değildir ama öyle olsa da üzülme imtihan buda milyonlarca kişi yaşıyo aynı şeyleri zor bişe değil üzülme