Muhes08 Bim de anne yanı yatağı alan var mı acaba bana biraz içi küçük geldi ama acaba kullanışlımıdırr?
Gokceeeee-_ Muhes08 Ben bimden almadım ama trendyolda var bana hediye olarak gelmişti baya da büyük istersen oradan bakabilirsin canım fikir olsun diye yazdım
Portakalgeliyor Muhes08 geçen gelen partta almıştım çok beğendim valla alanlar da memnun yıkama vs sorun olmamış yine de senin içine sinsin :)
tazeaane Muhes08 canım ben bimden almadım ama netten sipariş verdim onların da boyu varmış. Bazıları 0-4 ay bazıları da büyük boymuş. Belki senin aldığın küçük boy olandır o fazla kullanışlı olmuyormuş dikkat et. Banada aldığım site söyledi
Muhes08 Gokceeeee-_ trendyoldan ve internet sitelerinde hep görüyorum amq cesaret edip sipariş veremiyorum bir türlü acaba güzel rahatmıdır diye hepsinin iç yapısı farklı görünüyor resimde sizin kullandıgınızn adı ne acaba bakabilmek için :)
Muhes08 Portakalgeliyor şimdi yine gelmiş eşime baktırdım yumuşak iyi dedi ama boyutu yazmıyordu acaba içine sığarmı bi kaç ay sonra :)
Portakalgeliyor Portakalgeliyor küşük gelirse oyun halısı olarak açılıyor diye biliyorum canım biz öyle düşündük :)
Muhes08 tazeaane hangi siteden aldınız acaba kullanışlı mı boyu kumaşı yapısı içi falan memnun kaldınız mı :)
Papatya-34 Muhes08 bende dün gittim baktım yastık koyduktan sonra geri kalan ebat çok küçük geldi almaktan vazgeçtim
Muhes08 Papatya-34 evet bana da biraz küçük geldi görselde bimin ki ama nereden almalıyım karar veremiyorum bir türlü :(
Gokceeeee-_ Muhes08 Canım az önce bakmaya çalıştım ama bulamadım anne yanı yatağı dediğin zaman çıkması lazım bana hediye geldiği için bilmiyorum tam olarak
Papatya-34 Muhes08 bence alıcaksan önce reflü yatagı al ben onu zevk için alıcaktım koltuk üstüne koymak için ama çok küçük geldi , internetten almakta bunu mantıklı değil ebat nasıl olucak belli değil , ebebekten bakabilirsn orda görmüştüm
Papatya-34 Muhes08 ben akşam biminkini aldım a101 den daha büyük ve güzel eğer bulursan bimdekini al beğendim ben
Muhes08 Portakalgeliyor ozaman disarıdaki e bebek civil veya babynest gibi ürünlerle bimdeki anne yanı yatağıda aynı fark yok yani aralarında öyle mi ona göre bende alayım
tazeaane Muhes08 babynest sitesinden aldım fiyatı en uygun orasıydı daha gelmedi ama kullanıcı yorumları çok iyiydi
Portakalgeliyor Muhes08 Bence yok tabiki ya bir de şöyle düşün o parayı gereksiz herşeye veriyoruz :)
Dlbr Muhes08 geçen geldiğinde almistim içi gayet büyük yeni çıkanı bilemem makineye de attim miş gibi oldu
yesilkahve Muhes08 bu sefer geleni bilmiyorum ama geçen sefer geleni almıştım ben çok beğendim. Koltuklarım sert olduğu için bebek zarar görmesin diye almıştım anne yanı yatağını Boyutu gayet iyi ve ben bu kadar yumuşak beklemiyordum yumuşaklığı da güzel bana göre 💜
teachervera Bana gereksiz geliyor ama benim koltuk çok sert. Malum evli iken aldıklarım çok güzel idi şimdi boşandım kendime ev kuruyorum l koltuk mal olarak sert mecburen aldım. A. 101 den aldığım iyi bimden alan var mı merak ettim nasıl