Ayseozz Merhaba arkadaşlar. Hamileliğimi çok yeni öğrendim. Bir yıl önce daha keseyi göremeden düşük yapmıştım. Merakım şu, alttan ultrasonla baktırmak istemiyorum. Karından beta hcg kaç olduğunda kese ve bebek gözükür yada kalp atışı duyulur :)
Deniz59 Ayseozz ben 7. Haftamda gitmiştim kalp atışı için bence bekleyin hem bebeği hem keseyi hemde kalp atışını görürsünüz
Ayseozz Sevgi006 peki karnınızdan mı baktırdınız alttan mı:) karın için daha yüksek olmalı diye duydum da ama sabretmek o kadar zor ki:)
Mom54544 Ayseozz 6 6 buçuk haftalık vajinal den 345 falandı beta kese görmüştük kalbi de 7 buçukken falan vajinal görduk beta bilmiyorum kan vermemiştim bidaha daha sonra normal usg ye başladık
iremgun Ayseozz 2250de karından keseyi gördük. Kesryi gördüğüm günden 10 gün sonra da kalp atışını duymuştum çok şükür. İnşallah darısı başınıza🌸
G_M_Z @Ayseozz ben 5+3 te öğrenmiştim hamileliğimi 11 binlerde, sonra tam 6+0 da gittim hem bebeği gördüm hem kalp atışını dinledim canım. Ama bu durum kişiden kişiye değişir
Ayseozz G_M_Z G_M_Z maşallah. Bende 7000lerde gitmeyi düşünüyorum o zaman kalp atışı duyulmaz sanırım biraz daha büyümesi gerekiyor dimi
_hazel_ Selam kızlar benimde beta henüz 509 şuan gözükmez diye gitmedim dr’a bi iki hafta sonra gideceğim dua ederek bekliyorum 3 sene önce boş gebelik geçirdim 3 senedir de olmadı. biiznillah afiyetle devam eder gebeliklerimiz selametle mübareken alırız kucağımıza 🤲🏻🤲🏻💜
Selmazcn Merhabalar Bende yarın gideceğim doktora muhtemelen 6 haftalık hamileliğim. Karından bakarlar umuduyla gidiyorum ama bilenler beni de aydinlatabilirler mi? 1 hafta önce beta-hcg değerim 402 idi
_hazel_ Selmazcn karından bakarlar diye düşünüyorum çünkü değerin baya yükseltmiştir bir hafta geçmiş canım
Buseninannesi_21 Ayseozz Ben beta hcg 1500 lerdeydi keseyi gördüm. Kalp atisini devlete gittigim icin duyurmadi anca özelde 14 haftalikken duydum.