Diclenur_63 bende kızımı sezeryan yaptım 27. Haftada baba doktor yğzde 70 sezeryan olursun demişti 39+4 ile devlettte sezeryan yapıldı dönmedi çünkü hayırlısı olsun sezeryan bende istemiyorumdum ama risk mecbur dedi o yüzden sezeryan da olsa hayırlısı olsun deyin endişelenmeyin zor olmuyor bebeğinizi kucağınıza alınca başka bişey düşünmüyorsunz