Kızlar merhaba dün 37 . Hftama girdim ikinci doğumum ve sezeryan olacak dün gün almak için gttim 22 nisana gün verdiler fakat nst de 80i bulan düzensiz sancılar çıktı bugunde pek iyi değilin ince ince ağrı var böyle giderse 13 gün nasıl geçecek bilmiyorum..bebeğimi daha erken alırlar mı ??