Merhaba kızlar kesenin solundaysa erkek sağındaysa kız diyorlar. Özellikle 6,7 haftalıkken bakılması lazımmış çünkü sonradan ortaya kayarlarmış benimki sola yakın olan şu iki noktadan biri mi acaba 😃 ve buna göre cinsiyeti tutan oldu mu
